Zimra Deugd... en dat heeft niets met een taalfout te maken!


Zimra is de naam van een Izegems dameskoor o.l.v. de immer flamboyante Wouter Dubois.  U denkt misschien: een dameskoor, is dat niet iets om in slaap van te vallen?  Ik antwoord dan graag: nee, helemaal niet.
Zimra is een deugd om naar te luisteren! En wat meer is: Zimra zal in duel gaan met mezelf. Of liever: met mijn poëzie

Op zaterdag 13 juni gaat Zimra namelijk op reis met 'Over deugd en andere mankementen' (mijn eerste poëziebundel) in een concert dat u moet gezien hebben: Zimra zal er zowel klassieke als hedendaagse stukken brengen, zelf lees ik er mijn gedichten voor, in een heerlijke samenspraak.

Wie er graag bij is, kan kaarten bestellen via www.zimra.be.

Ellen Lanckman



Reacties

Podcast Het Academisch Kwartier

Luisterboeken Podcast

Podcast Mysterieus België